DDS?
Ruim 25 jaar geleden sloegen een aantal creatieve en sociaal voelende Diestenaars de handen in elkaar
voor een project dat de klassieke partijpolitiek moest overstijgen. Die “founding fathers”, kwamen uit diverse hoeken waaronder de CVP-CD&V, de Volksunie, sociale organisaties en tegelijk ook een aantal onafhankelijken. Binnen onze Diestse samenleving willen we met DDS een zo breed mogelijke samenwerking tussen particulieren, bedrijven, verenigingen en publieke instanties. DDS heeft de vorige jaren meermaals deel uitgemaakt van de bestuursmeerderheid en momenteel werken wij eveneens sterk aan een mooier en socialer Diest. De bevolking van Diest heeft recht op een sterk en dynamisch bestuur en DDS draagt daar graag actief aan bij.
Ontdek er meer over op: https://www.dds-diest.be/

Onze sociale media

DDS nieuws

Diest helpt je met je digitale vragen

Vanaf 16 oktober ben je elke maandag welkom in de bibliotheek van Diest voor digitale ondersteuning. Het Digipunt helpt iedereen om digitaal mee te zijn.

Kunst voor Kinderen in Kwetsbare Omstandigheden

Op de Internationale Dag tegen de Armoede vandaag, maken we met trots bekend dat we de allereerste stap hebben gezet naar een opwindend nieuw initiatief: "Kunst voor Kinderen in Kwetsbare Omstandigheden". Dit project, met als doel het creëren van een inclusieve samenleving waarin alle kinderen en jongeren, ongeacht hun achtergrond, de kans krijgen om kunst en cultuur te omarmen, wordt op dinsdag 17 oktober 2023 gelanceerd in het stadhuis van Diest.

Onze mensen